Wykaz dokumentów wymaganych przy rejestracji
- Dowód osobisty.
- Dyplom, świadectwo ukończenia szkoły lub świadectwo szkolne albo zaświadczenie o ukończeniu kursu lub szkolenia.
- Wszystkie świadectwa pracy oraz inne dokumenty niezbędne do ustalenia uprawnień.
- Dokument o przeciwwskazaniach do wykonywania określonych prac.
- Zaświadczenie z Urzędu Gminy o powierzchni gospodarstwa rolnego - ha przeliczeniowe ogółem (dot. osób posiadających gospodarstwo rolne).
- Decyzja o wyrejestrowaniu działalności gospodarczej (dot. osób prowadzących działalność gospodarczą), REGON, zaświadczenie z ZUS o okresie opłacania składki na ubezpieczenie społeczne z tytułu prowadzenia pozarolniczej działalności.
- Książeczka wojskowa.
- Orzeczenie komisji lekarskiej o stanie zdrowia lub dokument potwierdzający stopień niepełnosprawności (dot. osób niepełnosprawnych).
- NIP.
- Zaświadczenie z ZUS o okresie pobierania renty z tytułu niezdolności do pracy, decyzja o odmowie przyznania prawa do renty, orzeczenie o zdolności do pracy (dot. osób, które utraciły prawo do renty z tytułu niezdolności do pracy) .
Za informację odpowiada: Kierownik Wydziału Ewidencji Świadczeń i Informacji - Henryk Walaszczyk.
Informacja wytworzona przez:
Henryk Walaszczyk , w dniu: 19‑09‑2006 08:16:09
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Elżbieta Caban
email: ecaban@powiat.wielun.pl tel.:043 843 79 58 , w dniu: 19‑09‑2006 08:16:09
email: ecaban@powiat.wielun.pl tel.:043 843 79 58 , w dniu: 19‑09‑2006 08:16:09
Data ostatniej aktualizacji:
19‑09‑2006 08:16:09
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|