Rejestr interpelacji i wniosków Radnych


Na podstawie ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67) i Zarządzenia Nr 6 Starosty Wieluńskiego z dnia 31 stycznia 2011 roku w sprawie określenia zasad stosowania instrukcji kancelaryjnej, urząd prowadzi rejestr interpelacji i wniosków Radnych.
Rejestry te powinny być również dostępne w wewnętrznej sieci informatycznej urzędu oraz w powszechnie dostępnych zbiorach danych.
Rejestry prowadzone są w Biurze Rady Powiatu, pok. nr 112 tel. 43 843 79 22

Informacja wytworzona przez:
Elżbieta Caban
email: ecaban@powiat.wielun.pl tel.:043 843 79 58
, w dniu:  01‑12‑2010 08:25:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Elżbieta Caban
email: ecaban@powiat.wielun.pl tel.:043 843 79 58
, w dniu:  01‑12‑2010 08:25:00
Data ostatniej aktualizacji:
24‑02‑2011 08:44:02
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie