informacja


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.oasis.opendocument.text
Rozmiar:
31KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
349KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o odpadach

09‑02‑2023 14:09:31

Informacja w sprawie odpadów

INFORMACJA

dla przedsiębiorców gospodarujących odpadami posiadających wpis do BDO

W związku z przekazanym przez Marszałka Województwa Łódzkiego pisma z dnia 4 stycznia 2023 r., znak: ŚRII.7245.4.2023.MW, Starosta Wieluński informuje, że na mocy art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699, z późn. zm.) Marszałek Województwa Łódzkiego prowadzi Rejestr podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO), który winien zawierać aktualizowane na bieżąco informacje, dotyczące zakresu działalności na terenie województwa łódzkiego, prowadzonej przez podmioty figurujące w systemie BDO i posługujące się nadanymi im numerami rejestrowymi. Zgodnie z art. 59 ust. 1 ww. ustawy o odpadach podmiot wpisany do rejestru jest obowiązany do złożenia marszałkowi województwa wniosku o zmianę wpisu w rejestrze przy użyciu aktualizacyjnego formularza elektronicznego za pośrednictwem indywidualnego konta w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, w przypadku zmiany:

1. informacji zawartych w rejestrze,

2. zakresu prowadzonej działalności wymagającej wpisu do rejestru, w terminie 30 dni od dnia, w którym nastąpiła zmiana.

Wyjaśnienia w poniższym zakresie można uzyskać w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Łódzkiego Departament Środowiska pod nr tel. (42) 663 35 46 lub (42) 663 35 35.

Brak dokumentów
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
351KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o warunkach uzyskania koncesji na wydobywanie kopaliny ze złoża (zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 6 marca 2018r. Prawo przedsiębiorców)

24‑05‑2022 13:08:36
Dokumenty:
Plik odt procedura uzyskania koncesji.odt
24‑05‑2022 13:20:46
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.oasis.opendocument.text
Rozmiar:
26KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik html procedura uzyskania koncesji.html
24‑05‑2022 13:20:46
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
text/html
Rozmiar:
25KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf procedura uzyskania koncesji.pdf
24‑05‑2022 13:20:46
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
251KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
108KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

REJESTRACJA JACHTÓW I INNYCH JEDNOSTEK PŁYWAJĄCYCH O DŁUGOŚCI DO 24 m

24‑08‑2020 10:46:26

KOMUNIKAT

Informujemy, że z dniem 1 sierpnia 2020 r. zmianie uległy przepisy w zakresie rejestracji sprzętu pływającego służącego do amatorskiego połowu ryb.

Ustawa z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym w zakresie rejestracji łodzi i pontonów z tym dniem straciła moc.

Zgodnie z ustawą z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m od 1 sierpnia 2020 r. właściwym organem w sprawie rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m jest starosta oraz polskie związki sportowe.

Zgodnie z ww. ustawą, obowiązkowej rejestracji podlegają

  • jacht oraz jednostka pływająca używana do amatorskiego połowu ryb o długości większej niż 7,5 m lub napędzie mechanicznym o mocy większej niż 15 kW,
  • jednostka pływająca używana do połowów rybackich,
  • jednostka pływająca uprawiająca żeglugę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej o ile nie posiada innej niż polska przynależności.

Właściciel jednostki pływającej, która zgodnie z dotychczasowymi przepisami nie podlegała obowiązkowi rejestracji, ma obowiązek ją zarejestrować w terminie 17 miesięcy od dnia 1 sierpnia 2020 r.

Obowiązkowi rejestracji nie podlega:

  • jednostka pływająca przeznaczona wyłącznie do regat i zawodów sportowych, posiadająca klasę regatową i ważny certyfikat wydany przez polski związek sportowy, albo podmiot właściwy dla państwa bandery jachtu oraz regatowa łódź wiosłowa,
  • jednostka pływająca napędzana wyłącznie siłą ludzkich mięśni,
  • deska surfingowa, deska z żaglem lub inna podobna jednostka pływająca.

Jednostka pływająca o długości do 24 m, która nie podlega obowiązkowi rejestracji, może być zarejestrowana na wniosek właściciela.

Uwaga: urządzenia pływające służące do amatorskiego połowu ryb o długości powyżej 7,5 m lub napędzie mechanicznym o mocy co najmniej 15 kW zarejestrowane na podstawie dotychczasowych przepisów, tj. ustawy z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym, będą wymagały przerejestrowania

Wpisy do rejestrów oraz dokumenty rejestracyjne wydane na podstawie dotychczasowych przepisów zachowują ważność w przypadku:

  • wpisów do rejestrów dokonanych oraz dokumentów wydanych do dnia 1 stycznia 2000 r. - przez okres 12 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy,
  • wpisów do rejestrów dokonanych oraz dokumentów wydanych do dnia 1 stycznia 2006 r. - przez okres 18 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy,
  • wpisów do rejestrów dokonanych oraz dokumentów wydanych po dniu 1 stycznia 2006 r. - przez okres 30 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy.

Właściciel jednostki pływającej, zarejestrowanej zgodnie z dotychczasowymi przepisami, która podlega obowiązkowi rejestracji, ma obowiązek ją zarejestrować przed upływem terminu ważności dokumentu rejestracyjnego wyżej określonego.

Opłata:

  • za rejestrację i wydanie dokumentu rejestracyjnego – 80 zł,
  • za zmianę danych w rejestrze i wydanie dokumentu rejestracyjnego – 80 zł,
  • za wydanie wtórnika dokumentu rejestracyjnego – 80 zł,
  • za wydanie odpisu lub wyciągu z rejestru jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m – 15 zł,
  • rozpatrzenie wniosku o rejestrację i wydanie dokumentu rejestracyjnego, dla którego wpis do rejestru oraz dokumenty rejestracyjne wydane na podstawie dotychczasowych przepisów utraciły ważność – 60 zł.

Opłatę należy uiścić:

na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Wieluniu, pl. Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń,        nr rachunku 12 9256 0004 0070 2340 2000 0430*

* tytuł wpłaty: REJA24

Termin i sposób załatwienia sprawy: 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.

Wymagane wnioski i dokumenty:

  • formularze wraz z dokumentami,
  • dowód własności jednostki pływającej,
  • potwierdzenie wniesienia opłaty.
Dokumenty:
Plik html KOMUNIKAT.html
24‑08‑2020 10:48:57
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
text/html
Rozmiar:
15KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf KOMUNIKAT.pdf
24‑08‑2020 10:48:57
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
241KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx KOMUNIKAT.docx
24‑08‑2020 10:51:19
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
17KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
104KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
581KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów: 43 Numer strony: 1  2  3  4  5  
Informacja wytworzona przez:
Ewa Duda , w dniu:  23‑07‑2014 09:52:12
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Dariusz Wiśniewski
email: dwisniewski@powiat.wielun.pl tel.:(0-43) 8437950
, w dniu:  23‑07‑2014 09:52:12
Data ostatniej aktualizacji:
07‑03‑2024 12:20:09
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie