...........................................................

miejscowość, data

..................................

...................................

...................................

imię, nazwisko i adres konsumenta

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   ...................................

...................................

...................................

nazwa przedsiębiorcy i adres

Niniejszym zawiadamiam, iż zrealizowana przez Państwa usługa …………………………………. (np. remont mieszkania, wykonanie mebli, naprawa samochodu) odebrana przeze mnie dnia ........................ (data zakończenia prac lub odbioru przedmiotu umowy) została wykonana wadliwie.

Dnia ………………………zostały stwierdzone następujące wady:...................................

......................................................................................................................................................

Z uwagi na powyższe (wybierz jedno z żądań wymienionych niżej):

-          żądam naprawy wadliwej rzeczy

-          żądam wymiany wadliwej rzeczy na nową wolną od wad

-          żądam obniżenia ceny o kwotę ………………………………….. (należy podać kwotę obniżki, której żądasz)

-          odstępuję od umowy.

.....................................

własnoręczny podpis konsumenta

W załączeniu przesyłam:

-      kserokopię faktury/paragonu/rachunku (wybierz właściwe)

-      inne dokumenty potwierdzające twoje prawo do składania reklamacji do danego przedsiębiorcy.