STAROSTA WIELUŃSKI
Wieluń, dnia 19 kwietnia 2021r.
Znak: AB.6740.1.2.2021
OBWIESZCZENIE
o
wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Na
podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych
zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
(Dz.U.2020.1363 z późn. zm.) oraz art. 49, w związku z art. 10 ustawy z dnia 14
czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r., poz. 256 z późń.
zm.)
Starosta Wieluński zawiadamia, że:
w dniu 02.04.2021r. na wniosek
Wójta Gminy Pątnów, Pątnów 48, 98 – 335 Pątnów zostało wszczęte postępowanie
administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu
na realizację inwestycji drogowej pn.: „Rozbudowa drogi gminnej nr 117171E
Pątnów-Warszawka”,
zlokalizowanej na działkach o nr ewid.:
408, 409/5, 407/1,
386, 406/12, 406/14, 406/15 (406/21, 406/20), 406/16, 406/8 (406/23,
406/22), 409/7 (409/24, 409/23), 407/7 (407/10, 407/9),
obręb Pątnów, gmina Pątnów
X – nr działki
aktualny
X – nr
działki po podziale nieruchomości – pod projektowaną inwestycję
X – nr działki po podziale nieruchomości – własność
dotychczasowego właściciela
Jednocześnie informuję o
możliwości zapoznania się z aktami sprawy w terminie 7 dni od dnia publicznego
ogłoszenia, poniedziałek – piątek w godzinach
07.30-15.30, w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w
Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń, pokój nr 60 (parter),
tel.: (43) 843-79-12.
Zawiadomienie stron
postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego
ogłoszenia.