STAROSTA WIELUŃSKI

Wieluń, dnia 19 kwietnia 2021r.

Znak: AB.6740.1.2.2021                               

 

OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego

w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej

Na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U.2020.1363 z późn. zm.) oraz art. 49, w związku z art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r., poz. 256 z późń. zm.)

Starosta Wieluński zawiadamia, że:

w dniu 02.04.2021r. na wniosek Wójta Gminy Pątnów, Pątnów 48, 98 – 335 Pątnów zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu
na realizację inwestycji drogowej pn.: „Rozbudowa drogi gminnej nr 117171E Pątnów-Warszawka”,

zlokalizowanej na działkach o nr ewid.:

408, 409/5, 407/1, 386, 406/12, 406/14, 406/15 (406/21, 406/20), 406/16, 406/8 (406/23, 406/22), 409/7 (409/24, 409/23), 407/7 (407/10, 407/9), obręb Pątnów, gmina Pątnów

X – nr działki aktualny

X – nr działki po podziale nieruchomości – pod projektowaną inwestycję

X – nr działki po podziale nieruchomości – własność dotychczasowego właściciela

 

 

Jednocześnie informuję o możliwości zapoznania się z aktami sprawy w terminie 7 dni od dnia publicznego ogłoszenia, poniedziałek – piątek w godzinach
07.30-15.30, w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń, pokój nr 60 (parter), tel.: (43) 843-79-12.

 

Zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.