18 stycznia 2005 r.-OGŁASZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ON. 1111- 3/2/06
Wieluń. 18.01.2006r.
STAROSTA WIELUŃSKI
OGŁASZA
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Starostwie Powiatowym
w Wieluniu
Plac Kazimierza Wielkiego 2
Wolne stanowisko urzędnicze:
- pracownik do spraw kontroli i audytu wewnętrznego w Starostwie Powiatowym w Wieluniu
Opis stanowiska:
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie obowiązków z zakresu:
- przygotowywanie rocznego planu kontroli w Starostwie Powiatowym i jednostkach organizacyjnych,
- przeprowadzanie kontroli w zakresie gospodarki finansowej jednostek i zakładów budżetowych oraz gospodarstw pomocniczych,
- opracowywanie wystąpień pokontrolnych,
- przeprowadzanie kontroli sprawdzających wykonanie zaleceń pokontrolnych,
- koordynowanie działań pokontrolnych,
- przygotowywanie sprawozdań okresowych z realizacji planu kontroli,
- przygotowywanie rocznego planu audytu wewnętrznego,
Wymagania niezbędne:
a. wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne)
b. złożony egzamin na audytora wewnętrznego z wynikiem pozytywnym przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów.
c. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ,
d. obywatelstwo polskie,
e. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
Wymagania dodatkowe:
a. wiedza merytoryczna z zakresu standardów audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych,
b. umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków,
c. nieposzlakowana opinia
d. znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego,
e. co najmniej 3 - letni staż pracy w administracji publicznej na stanowiskach związanych z kontrolą finansową,
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
a. kwestionariusz osobowy,
b. list motywacyjny
c. kserokopia świadectw pracy,
d. kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie, ( mile widziane kopie świadectw ukończonych kursów i szkoleń)
e. dokument potwierdzający zdanie egzaminu na audytora wewnętrznego
f. oświadczenia kandydata:
- o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wieluniu Plac Kazimierza Wielkiego 2, w pokoju Nr. 126 w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - kontrola i audyt wewnętrzny" w terminie do dnia 06.02.2006 r. do godz. 15.00.
2. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w ciągu 3 dni od dnia zakończenia naboru. Przewidywany termin rozmowy kwalifikacyjnej 9 - 13 luty br.
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzurą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r.o pracownikach samorządowych (Dz.U. Z 2001r. Nr 142.poz. 1593 z póż. zm.).
5. Po umowie na czas próbny , jeśli nie będzie zastrzeżeń co do pełnienia funkcji przez pracownika, zostanie z nim nawiązana umowa na czas określony lub nie określony.
18 stycznia 2005 r.-OGŁASZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ON. 1111- 3/1/06
Wieluń. 18.01.2006r.
STAROSTA WIELUŃSKI
OGŁASZA
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Starostwie Powiatowym
w Wieluniu
Plac Kazimierza Wielkiego 2
Wolne stanowisko urzędnicze:
- młodszy referent (informatyk) w Wydziale Organizacyjno -Prawnym i Nadzoru
Opis stanowiska:
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie obowiązków z zakresu:
1. prowadzenie ewidencji zakupionego sprzętu oraz jego oznakowanie,
2. prowadzenie ewidencji zakupionych materiałów biurowych oraz ewidencja ich wydania,
3. sporządzanie miesięcznych zestawień wartości wydanych materiałów biurowych dla Wydziałów Starostwa,
4. udzielanie pomocy pracownikom w przypadku występujących awarii komputera, drukarki i sprzętu kserograficznego,
5. udzielanie fachowej pomocy pracownikom z zakresu oprogramowania,
6. sprawowanie bieżącej kontroli nad sprzętem komputerowym, zgłaszanie awarii, napraw i konserwacji do serwisu.
7. nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem wdrożonych programów,
Wymagania niezbędne:
a. wykształcenie minimum średnie informatyczne (lub rozpoczęte studia informatyczne)
b. znajomość systemów DOS, Windows, Linux, SOL,
c. bardzo dobra znajomość obsługi:
- komputera w zakresie pakietów biurowych (Office, Word)
- urządzeń biurowych
d. znajomość programów graficznych,
e. umiejętność utrzymania i rozbudowy stron internetowych,
f. znajomość zagadnień technicznych związanych z infrastrukturą informatyczną,
g. umiejętność wdrażania systemów informatycznych,
h. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ,
i. obywatelstwo polskie,
Wymagania dodatkowe:
a. mile widziana znajomość języka obcego,
b. zdolność analitycznego myślenia , umiejętność rozwiązywania złożonych problemów,
c. umiejętność współpracy z osobami różnych działów dziedzin,
d. dobra organizacja pracy,
e. odpowiedzialność
Wymagane dokumenty:
a. kwestionariusz osobowy,
b. list motywacyjny
c. kserokopia świadectw pracy,
d. kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wieluniu Plac Kazimierza Wielkiego 2, w pokoju Nr. 126 w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - młodszy referent (informatyk) w Wydziale Organizacyjno - Prawnym i Nadzoru" w terminie do dnia 06.02.2006 r. do godz. 15.00
2. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w ciągu 3 dni od dnia zakończenia naboru. Przewidywany termin rozmowy kwalifikacyjnej i egzaminu sprawdzającego posiadane umiejętności 9 - 13 luty 2006 r.
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzurą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Z 2001r. Nr 142.poz. 1593 z póż. zm.).
5. Po umowie na czas próbny, jeśli nie będzie zastrzeżeń co do pełnienia funkcji przez pracownika, zostanie z nim nawiązana umowa na czas określony lub nie określony.
5 stycznia 2006 r.-NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ON. 1111-02/06
Wieluń. 05.01.2006r.
STAROSTA WIELUŃSKI
OGŁASZA
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Starostwie Powiatowym w Wieluniu
Plac Kazimierza Wielkiego 2
Wolne stanowisko urzędnicze:
-młodszy referent w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Opis stanowiska:
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie obowiązków z zakresu:
1. Prowadzenia ewidencji gruntów dla gmin: Ostrówek, Skomlin, Wierzchlas w tym:
a) wnoszenie zmian do operatorów ewidencji gruntów części opisowej i kartograficznej,
2. Przygotowywania decyzji z zakresu ewidencji gruntów,
3. Rejestrowania dowodów zmian,
4. Sporządzania zawiadomień o wprowadzonych zmianach i przesyłanie ich do organów podatkowych, wydziałów ksiąg wieczystych, jednostkom statystyki publicznej, osobom i jednostkom, na których wniosek zmiana została wprowadzona ,
5. Wykonywania wykazów zmian gruntowych dla potrzeb Starostwa oraz na zamówienie stron,
6. Sporządzania gminnych i powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków.
Wymagania niezbędne:
a. wykształcenie wyższe - geodezja urządzeń rolnych,
b. umiejętność obsługi komputera oraz programów komputerowych : Word, Ewmapa, Ewopis,
c. znajomość przepisów prawa geodezyjnego (szczególnie dotyczących ewidencji gruntów i budynków ) i kpa.
d. nieposzlakowana opinia
e. dobry stan zdrowia
f. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ,
g. obywatelstwo polskie,
Wymagania dodatkowe:
a. zalecane uprawnienia z zakresu - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych,
b. ukończone studia podyplomowe z zakresu geodezji, kartografii,
Predyspozycje osobowościowe:
a. samodzielność, komunikatywność,
b. kreatywność, innowacyjność,
c. dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole,
d. umiejętność radzenia sobie ze stresem,
e. dokładność i umiejętność analitycznego myślenia,
f. odpowiedzialność, systematyczność i terminowość.
Wymagane dokumenty:
a. życiorys (CV)
b. list motywacyjny
c. kserokopia świadectw pracy,
d. kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e. zaświadczenia potwierdzające posiadane uprawnienia i umiejętności,
f. kwestionariusz osobowy,
g. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wieluniu Plac Kazimierza Wielkiego 2, w pokoju nr. 126 w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - młodszy referent w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w terminie do dnia 23 stycznia 2006 r . do godz. 15.00
2. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w ciągu 2 dni od dnia zakończenia naboru. Przewidywany termin rozmowy kwalifikacyjnej 26 - 27 stycznia 2006r.
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzurą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r.o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Z 2001r. Nr 142.poz. 1593 z póż. zm.).
5.Po umowie na czas próbny , jeśli nie będzie zastrzeżeń co do pełnienia funkcji przez pracownika, zostanie z nim nawiązana umowa na czas określony lub nie określony.
Starosta Wieluński
Andrzej Stępień
Informacja o wynikach naboru
Wieluń. 15.11.2005r.
INFORMACJA
o wynikach naboru
na stanowisko młodszego referenta
w Wydziale Edukacji, Sportu i Turystyki
Starostwa Powiatowego w Wieluniu
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany pan Przemysław Banaś zamieszkały w Wieluniu.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan Przemysław Banaś spełnia wymagania podane w ogłoszeniu,uzyskał największą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej, co potwierdza jego wysokie kwalifikacje do pracy na w/w stanowisku.
INFORMACJA o WYNIKACH NABORU
Wieluń. 28.09.2005r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko młodszego referenta
w Biurze Promocji Powiatu i Informacji
Wydziału Ogólnego Starostwa Powiatowego w Wieluniu
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany pan Michał Lekki zamieszkały w Wieluniu.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan Michał Lekki spełnia wymagania podane w ogłoszeniu. Uzyskał największą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej i przeprowadzonego egzaminu sprawdzającego umiejętności obsługi programu Corel, co potwierdza jego wysokie kwalifikacje do pracy na w/w stanowisku.