19 listopada 2009r. - Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Wieluniu
Wieluń. 19.11.2009r.
ON. 1118 - 7/09
STAROSTA WIELUŃSKI
OGŁASZA
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Starostwie Powiatowym w Wieluniu
Plac Kazimierza Wielkiego 2
Wolne stanowisko urzędnicze:
- młodszy referent w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Wieluniu
Opis stanowiska:
Zakres czynności i obowiązków:
1. Prowadzenie spraw związanych z gleboznawczą klasyfikacją gruntów,
2. Prowadzenie spraw związanych z ustawą o ochronie gruntów rolnych i leśnych z wyłączeniem spraw związanych z rekultywacją gruntów,
3. Prowadzenie spraw związanych z ustawą o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,
4. Prowadzenie spraw związanych w wynajmem nieruchomości będących w zasobie powiatowym,
5. Przestrzeganie instrukcji zabezpieczenia danych osobowych i zbiorów danych systemu informatycznego w Starostwie Powiatowym oraz instrukcji postępowania w sytuacji naruszania ochrony danych osobowych,
6. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej z zakresu spraw prowadzonych przez Wydział GN.
Zasady współzależności służbowej:
1. Bezpośredni przełożony: Naczelnik Wydziału,
2. Przełożony wyższego stopnia: Starosta Wieluński
Wymagania niezbędne od kandydatów:
1. wykształcenie: wyższe w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych,
2. wymagany profil (specjalność): prawo, administracja lub geodezja i kartografia,
3. obywatelstwo polskie,
4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5. brak skazania za przestępstwo umyślne i ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. nieposzlakowana opinia,
7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
Predyspozycje osobowościowe:
- kreatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- dokładność i umiejętności analityczne,
- komunikatywność.
Umiejętności zawodowe:
1. znajomość przepisów prawa geodezyjnego (szczególnie dotyczących klasyfikacji gleboznawczej gruntów),
2. znajomość przepisów ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
3. znajomość przepisów ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,
4. znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,
5. znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
6. znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
7. umiejętność obsługi komputera oraz programów komputerowych: Word, Exel.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. życiorys - curriculum vitae - z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (podpisany odręcznie)
2. list motywacyjny ( podpisany odręcznie)
3. kwestionariusz osobowy ( podpisany odręcznie)
4. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli takie występują)
5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe,
6. podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8. podpisane oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia,
9. podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, w pokoju nr 126 w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - młodszy referent w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Wieluniu" w terminie do dnia 30 listopada 2009 roku do godz. 15.00
2. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w ciągu 5 dni od dnia zakończenia naboru. (termin ten zależny jest od ilości złożonych ofert).
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, muszą być opatrzone klauzurą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223. poz. 1458).
13 października 2009r. - Ogłoszenie o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze
Wieluń. 13.10.2009r.
ON. 1118-5/09
INFORMACJA
o wynikach naboru na stanowisko młodszego referenta w Wydziale Organizacyjno - Prawnym i Nadzoru Starostwa Powiatowego w Wieluniu
Starosta Wieluński informuje, iż przeprowadzony nabór na młodszego referenta w Wydziale Organizacyjno - Prawnym i Nadzoru nie doprowadził do wyboru kandydata na w/w stanowisko. Dwie kandydatki w przeprowadzanym postępowaniu konkursowym uzyskały jednakową ilość punktów, stąd zgodnie z §14 ust.2 pkt.4 regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Wieluniu, uchwalonego Zarządzeniem Starosty Wieluńskiego Nr 14 z dnia 27 lutego 2009r. - nabór nie został rozstrzygnięty.
Starosta Wieluński
Andrzej Stępień
9 października 2009r. - Ogłoszenie o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze
5 października 2009r. - Ogłoszenie o wyniku naboru
ON. 1118-4/09
Wieluń, dnia 05.10. 2009r.
Ogłoszenie
o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze: referent w Wydziale Komunikacji Transportu i Dróg
Starostwa Powiatowego w Wieluniu
Starosta Wieluński informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń do zatrudnienia na stanowisku referenta w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Wieluniu wybrany został Pan Maciej Bryś , zamieszkały w Wieluniu.
Uzasadnienie wyboru:
Spośród 4 kandydatów, którzy przystąpili do testu pisemnego, sprawdzianu praktycznego oraz rozmowy kwalifikacyjnej Komisja Rekrutacyjna stwierdziła, że Pan Maciej Bryś jest najlepiej przygotowaną osobą do objęcia stanowiska: referenta w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Wieluniu. Pan Maciej Bryś wykazał się dużą znajomością przepisów obowiązujących na w/w stanowisku pracy. Posiada predyspozycje i umiejętności gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków. Kandydat legitymuje się wykształceniem wyższym.
29 września 2009 r. - LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
Wieluń. 28.09.2009r.
ON. 1118-4/09
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko pracy: referent w Wydziale Komunikacji Transportu i Dróg
w Starostwie Powiatowym w Wieluniu
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy
do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
Lp. Nazwisko , Imię Miejsce zamieszkania
1. Bryś Maciej Wieluń
2. Drzazga Edyta Praszka
3. Kaczmarek Edyta Kadłub
4. Stępień Małgorzata Gwizdałki
5. Woźniak Marta Wieluń
Postępowanie dotyczące naboru odbędzie się w dniu 2 października 2009r. o godz. 9.00 w Starostwie Powiatowym przy Placu Kazimierza Wielkiego 2 w Wieluniu, sala konferencyjna nr 126.
27 kwietnia 2009r. - Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - młodszy referent w Biurze Rady Starostwa Powiatowego w Wieluniu
Wieluń, dn. 27.04.2009r.
ON. 1118 - 3/09
STAROSTA WIELUŃSKI
OGŁASZA
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Starostwie Powiatowym w Wieluniu
Plac Kazimierza Wielkiego 2
Wolne stanowisko urzędnicze:
- młodszy referent w Biurze Rady Starostwa Powiatowego w Wieluniu.
Opis stanowiska:
Zakres czynności i obowiązków:
1. Gromadzenie i przygotowywanie materiałów i informacji niezbędnych dla potrzeb Komisji Rady Powiatu,
2. Protokołowanie posiedzeń Komisji Rady Powiatu,
3. Pomoc w prowadzeniu rejestru uchwał Rady Powiatu, wniosków i opinii Komisji, interpelacji i wniosków radnych,
4. Przekazywanie do realizacji odpisów uchwał Rady Powiatu, wniosków Komisji i interpelacji radnych zainteresowanym Naczelnikom Wydziałów, kierownikom jednostek organizacyjnych oraz czuwanie nad terminowym ich załatwianiem,
5. Sporządzanie sprawozdań z działalności Komisji,
6. Przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady Powiatu,
7. Udzielanie pomocy radnym w wypełnianiu obowiązków radnego,
8. Czuwanie nad terminowym załatwianiem interpelacji radnych, wniosków i uchwał Rady Powiatu i Komisji Rady Powiatu,
9. Przesyłanie przepisów porządkowych do wiadomości gminom położonym na obszarze powiatu i starostwom sąsiednich powiatów następnego dnia po ich ustanowieniu,
10. Rejestrowanie wniosków obywateli o udostępnienie dokumentów wynikających z wykonywanych zadań publicznych,
Wymagania kwalifikacyjne niezbędne:
1. Wykształcenie: wyższe w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych.
2. Obsługa komputera oraz programów komputerowych: Word, Excel,
3. Nieposzlakowana opinia,
4. Dobry stan zdrowia.
Wymagania dodatkowe:
1. Doświadczenie zawodowe.
Predyspozycje osobowościowe:
- kreatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- dokładność i umiejętności analityczne,
- komunikatywność.
Obowiązkowa znajomość przepisów:
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów kodeksu pracy,
- znajomość statutu powiatu,
- znajomość regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Wieluniu.
Zasady współzależności służbowej:
1.Bezpośredni przełożony: Naczelnik Wydziału,
2.Przełożony wyższego stopnia: Starosta Wieluński.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Zgodnie z załącznikiem do opisu stanowiska.
Wyposażenie stanowiska pracy:
1. Sprzęt informatyczny: stanowisko komputerowe,
2. Środki łączności: telefon, Internet, skaner,
3. Inne urządzenia: dyktafon.
Wymagane dokumenty:
a. życiorys (CV)
b. list motywacyjny
c. kwestionariusz osobowy,
d. kserokopia świadectw pracy,
e. kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie,
f. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
g. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
h. oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia.
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wieluniu, Plac Kazimierza Wielkiego 2, w pokoju nr 126 w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - młodszy referent w Biurze Rady Starostwa Powiatowego w Wieluniu" w terminie do dnia 7 maja 2009 roku do godz. 15.00.
2. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w ciągu 5 dni od dnia zakończenia naboru. (termin ten zależny jest od ilości złożonych ofert).
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzurą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458).
5. Po umowie na czas próbny, jeśli nie będzie zastrzeżeń co do pełnienia funkcji przez pracownika, zostanie z nim nawiązana umowa na czas określony lub nieokreślony.