Rejestr wniosków i opinii Komisji Rady Powiatu
Na podstawie ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz 67) i Zarządzenia Nr 6 Starosty Wieluńskiego z dnia 31 stycznia 2011 roku w sprawie określenia zasad stosowania instrukcji kancelaryjnej, urząd prowadzi rejestr wniosków i opinii Komisji Rady Powiatu.
Rejestry te powinny być również dostępne w wewnętrznej sieci informatycznej urzędu oraz w powszechnie dostępnych zbiorach danych.
Rejestry prowadzone są w Biurze Rady Powiatu, pok. nr 112 tel. 43 843 79 22
email: ecaban@powiat.wielun.pl tel.:043 843 79 58 , w dniu: 01‑12‑2010 08:26:00
email: ecaban@powiat.wielun.pl tel.:043 843 79 58 , w dniu: 01‑12‑2010 08:26:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|