DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI


Deklaracja Dostępności dla strony internetowej https://www.powiat-wielun.finn.pl/

Starostwo Powiatowe w Wieluniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do biuletynu informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Wieluniu.

  • Data publikacji strony internetowej: 2004-01-21.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2004-01-21.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

1. Zamieszczone na stronie publikacje w formie plików PDF nie są dostępne cyfrowo w całości.

2. Część z opublikowanych zdjęć nie posiada opisu alternatywnego, mają one charakter promocyjny i nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań.

Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-23.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością architektoniczną, cyfrową, informacyjno-komunikacyjną prosimy o kontakt:

  • koordynator ds. dostępności architektonicznej: Dorota Krajcer, dkrajcer@powiat.wielun.pl, tel. 43 843 79 42,
  • koordynator ds. dostępności cyfrowej: Elżbieta Caban, ecaban@powiat.wielun.pl, tel. 43 843 79 58,
  • koordynator ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej: Patrycja Świtalska, pswitalska@powiat.wielun.pl, tel. 43 843 79 44.Drogą elektroniczną można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich

Dostępność architektoniczna

Siedziba Starostwa Powiatowego w Wieluniu mieści się przy Placu Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń. Do budynku prowadzą dwa wejścia: główne - od strony parku i tylne - od strony parkingu. Przy tylnym wejściu do budynku znajduje się domofon, umożliwiający kontakt z pracownikiem Urzędu. Obsługa osób niepełnosprawnych odbywa się w pokoju nr 6. Budynek posiada trzy kondygnacje dostępne dla interesantów. Budynek nie posiada windy, brak jest również platform oraz pochylni.

W Starostwie Powiatowym w Wieluniu funkcjonuje biuro obsługi osób z niepełnosprawnością.

Osobą do kontaktu jest p.Paulina Borucka ,e-mail: pborucka@powiat.wielun.pl, tel. 43 843 79 34. lub kontakt do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Wieluniu: e-mail: starostwo@powiat.wielun.pl, tel. 43 843 42 80.

Informacja wytworzona przez:
Elżbieta Caban
email: ecaban@powiat.wielun.pl tel.:043 843 79 58
, w dniu:  01‑02‑2021 09:32:35
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Elżbieta Caban
email: ecaban@powiat.wielun.pl tel.:043 843 79 58
, w dniu:  01‑02‑2021 09:32:35
Data ostatniej aktualizacji:
24‑02‑2022 15:22:33
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie